رأس ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات شهرک جلسه ای با اعضاء محترم هیأت امناء منتخب و هیأت مدیره خزرویلا در خصوص واگذاری ۳ پلاک به مالکین شهرک که ابلاغیه آن از طریق سایت رسمی خزرویلا ، نصب بنر و فضای مجازی اطلاع رسانی گردیده ، تشکیل و تصمیمات ذیل با نظر اکثریت اعضاء محترم اتخاذ گردید:

۱ – مقرر گردید در پایان فرصت ۱۰ روزه که برای خرید یک سهم از ۳۰۰ سهم سه پلاک مذکور به هر یک از مالکین داده شده است ، چنانچه تعدادی از مالکین ، داوطلب خرید سهام نبودند ، برای تأمین مبلغ پیش پرداخت مورد نیاز و تأمین بودجه ، به طریق ذیل عمل گردد.

۲ – به دلیل اینکه پلاک اداری شهرک متشکل از دفتر مدیریت و امور مالی ، اتاق کنترل دوربینها ، انبارهای باغبانی ، سرویسهای بهداشتی و کارگاه خدمات فنی و تجهیزات ، هویت شهرک محسوب می شود و از دست دادن آن موجب خسارت کلان برای تمام مالکین خواهد شد ، خرید آن کاملاً الزامی است و هر یک از مالکین پلاکها موظف به پرداخت مبلغ تعیین شده از طرف بنیاد برای این پلاک اداری در مهلت محدود ۲۰ روزه از تاریخ ابلاغیه می باشند و تمام قوانین اعلام شده قرارداد بنیاد مبنی بر خسارت تأخیر در پرداخت بر عهده مالک می باشد.

۳ – مبلغ تعیین شده برای پلاک اداری ۴/۶۰۱/۰۰۰/۰۰۰  تومان با احتساب اجرت المثل ایام تصرف ، به صورت ۴۰ درصد نقد و ۶۰ درصد در اقساط ۲۴ ماهه می باشد که سهم هر پلاک ۱۵ میلیون و ۳۳۶ هزار تومان خواهد بود.

۴ – مقرر گردید ، با توجه به اندوخته حساب بانکی شهرک تا پایان سال جاری که از طریق وصول مطالبات معوقه ، جرائم حاصله و درآمدهای متفرقه بدست آمده ، هر یک از مالکین که حداکثر تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه سال جاری مایل به پرداخت نقدی باشند ، می توانند با استفاده از تخفیف خوش حسابی کلاً ، فقط مبلغ ۶ میلیون تومان بپردازند و از پرداخت اقساط ۲۴ ماهه نیز معاف خواهند بود.

۵ – در خصوص ۲ پلاک رستوران و فضای سبز مجاور ، جمعاً به مساحت تقریبی ۱۷۰۰ متر مربع با توجه به منافع مالکین و شرایط و قیمت مناسب و توصیه به خرید سهام به مالکین محترم ، تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

الف – چنانچه تا پایان مهلت مقرر ، جهت خرید یک سهم برای هر پلاک ، به تعداد کافی داوطلب خرید نباشند ، تعداد سهام باقیمانده به تمام مالکین عرضه خواهد گردید و مالک هر پلاک مجاز به خرید حداکثر ۱۰ سهم دیگر می باشند.

ب – چنانچه تا ۷۲ ساعت پیش از اتمام مهلت بنیاد مستضعفان برای واریز پیش پرداخت نقدی ، وجه مورد نیاز تأمین نشود ، در آن صورت هر یک از مالکین که مایل باشند مجاز به خرید باقیمانده سهام بیش از ۱۰ سهم خواهند بود.

ج – مالکینی که مبلغ ۱۸/۲۰۰/۰۰۰ تومان نقدی برای خرید سهم از هر سه پلاک پرداخت کرده اند نیز شامل تخفیف خوش حسابی شده و از مبلغ فوق ۶ میلیون تومان بدون اقساط بابت پلاک اداری محاسبه و نیز دارای یک سهم از این دو پلاک خواهند بود و همچنین اقساط ۱/۲۰۰/۰۰۰ تومانی به ۸۱۴ هزار تومان که طبق محاسبات پیوستی اعلام خواهد شد کاهش پیدا می کند.

د – مالکینی که مایل به خرید بیش از یک سهم هستند می توانند عیناً با شرایط اعلام شده بنیاد طبق محاسبه هر سهم به شرح ذیل اقدام به خرید سهام نمایند.

هر یک سهم از ۳۰۰ سهم ۲ پلاک

نقد ۱۳/۰۲۴/۰۰۰ تومان

هر قسط ۸۱۴/۰۰۰ تومان طی ۲۴ ماه

با امید اینکه تصمیمات اتخاذ شده پس از ساعتها بحث و بررسی ، عادلانه و به صلاح صرفه مالکین محترم شهرک خزرویلا بوده باشد با (تأکید دوباره و توصیه برای خرید)

جلسه در ساعت ۱۴ خاتمه یافت.

مدیریت شهرک خزرویلا